Neatradi atbildi?

 67­ 605­ 757­

jumis@tilde.lv


Darba laiks

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)

Vai varēšu instalēt programmu savā datorā?

Jā, ja dators atbilst tehniskajām prasībām.

Kādu licences veidu man izvēlēties?

  • Standarta - nodrošina visu iespējamo sistēmas Tildes Jumis funkcionalitāti virsgrāmatā, finanšu, pamatlīdzekļu, personāla un algu uzskaitē, kā arī noliktavas un krājumu jomā. Tildes Jumis Standarta darbojas lokālajā tīklā, nodrošinot iespēju vienlaikus sistēmā strādāt vairākiem lietotājiem.
  • Solo - nodrošina Tildes Jumis Standarta iespējas, bet to ir paredzēts lietot tikai vienā datorā bez paplašināšanas iespējām. Tildes Jumis Solo ir paredzēts nelielam uzņēmumam, kurā tiek automatizēta grāmatveža darbvieta un nav plānots palielināt darbvietu skaitu.
  • Starta - nodrošina Tildes Jumja Standarta iespējas, bet to ir paredzēts lietot tikai vienā datorā bez paplašināšanas iespējām. No Solo šī komplektācija atšķiras ar iegādes modeli, jo klients nevis iegādājas sistēmu, bet gan maksā par to mēneša maksu.

Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?

Instalācijas atslēga ir pieejama licencē. Instalācijas atslēgu nepieciešams ievadīt programmas instalēšanas laikā.

Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?

Programmu var instalēt atbilstoši datoru skaitam, kāds norādīts licencē.

Kas tiek piedāvāts abonementa ietvaros?

Abonementa ietvaros Jūs saņemsiet jaunākos sistēmas izlaidumus, kas ietver aktuālās izmaiņas likumdošanā un dažādus funkcionālos uzlabojumus, kā arī iespēju izmantot tehniskā atbalsta pakalpojumus. Tiek piedāvātas bezmaksas Grāmatvežu pēcpusdienas, dažādi e-semināri, kā arī pilna programmas funkcionalitāte Standarta, Solo, Starta un PRO komplektācijā.

Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?

Ja izmantojat Tildes Jumi Starta, vai Tildes Jumi Pro, pēc abonementa termiņa beigām ar sistēmu strādāt vairs nav iespējams.

Ja izmantojat Tildes Jumi Solo un Tildes Jumi Standarta, programmu var lietot neierobežotu laiku, bet netiek nodrošināti atjauninājumi un tehniskais atbalsts, kā arī tiek ierobežota funkcionalitāte (piemēram, nav pieejams datu un atskaišu eksports, kā arī tiešsaistes datu apmaiņa).

Vai man pienākas jaunākie izlaidumi?

Jā, ja ir aktīvs abonements, sistēma paziņo par jaunākajiem izlaidumiem un piedāvā tos lejupielādēt.

Kur tiks glabāta izveidotā datu bāze?

Ja jums ir vienlietotāja licence (Solo, Starta), datu bāze tiks glabāta konkrētajā datorā. Ja jums ir vairāklietotāju licence (Standarta), tā tiks glabāta datu serverī vai konkrētajā datorā (ja uzņēmumam nav atsevišķa servera). Tiek piedāvāta arī lieliska iespēja datu rezerves kopijas dublēt mākonī – Dropbox.

Vai datiem var piekļūt attālināti?

Ja tiek iegādāta Standarta licence, tad pieslēgumu var veidot gan lokālajā tīklā, gan internetā. Sīkāku informāciju var saņemt, rakstot tehniskā atbalsta speciālistiem uz e-pastu jumis@tilde.lv

Vai, iegādājoties Tildes Jumja licenci, ir jāiegādājas atsevišķs datu serveris?

Nē, nav jāiegādājas. Sistēmas instalācija nodrošina visu darbam nepieciešamo.

Vai, uzsākot darbu ar Jumi, ir nepieciešama apmācība?

Sistēma Tildes Jumis ir izveidota intuitīva, lai darbu varētu uzsākt bez speciālas apmācības. Vajadzības gadījumā apmācību piedāvā partneri, kuri ir mācību centri.

Kā iegādāties abonementu vai pagarināt licenci?

Abonementu var pasūtīt pie Tildes Jumja partneriem vai arī iegādāties e-veikalā.

Vai man pienākas tehniskais atbalsts?

Jā. Ja ir aktīvs abonements, ar tehniskā atbalsta speciālistiem var sazināties pa tālruni 67605757 vai e-pastu jumis@tilde.lv

Tildes atbalsta pakalpojumos neietilpst konsultēšana par nodokļu piemērošanu, tiesību aktiem vai grāmatvedības praksi saistībā ar konkrēto situāciju lietotāja uzņēmumā.

Vai var pārnest iepriekšējos datus no citām programmām?

Jā, to var izdarīt. Jums ir jāvēršas pie izplatītājiem vai mūsu sadarbības partneriem.

Kā programma nodrošina datu aizsardzību?

Katru dienu pirmo reizi pieslēdzoties datu bāzei, sistēma automātiski izveido datu rezerves kopiju, kas tiek saglabāta tajā pašā datorā, bet iespējams nokonfigurēt, lai šī kopija tiktu dublēta arī lietotāja Dropbox kontā.

Kas instalē jaunākos izlaidumus? Kā tas notiek?

Lietotājs pats izvēlas sev piemērotāko laiku, kad instalēt atjauninājumus, un veic instalēšanas procesu. Tas ir viegls un neprasa specifiskas zināšanas. Apraksts par atjauninājumu instalēšanu:

Vai Tildes Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?

Jā, ja ir aktīvs abonements.

Vai Tildes Jumis nodrošina maksājumu uzdevumu importu banku sistēmā un kontu izrakstu importu datu bāzē?

Jā, ja ir aktīvs abonements. Datu apmaiņa ar banku sistēmām notiek, pamatojoties uz Latvijas Komercbanku asociācijas noteikto datu apmaiņas standartu.

Vai sistēmā varu pielāgot atskaites savām vajadzībām?

Jā, katrs lietotājs var pielāgot atskaites. Detalizēts apraksts pieejams elektroniskajā rokasgrāmatā

Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?

Jā, lietotājs var ievadīt datu bāzē nepieciešamo valūtu.

Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?

Parasti šāda problēma ir gadījumā, ja datorā norādīti nepareizi reģionālie iestatījumi.

Vai programmā ir pieejams kontu plāns?

Jā, programmā ir pieejams standartizēts kontu plāns, kuru var papildināt un mainīt atbilstoši uzņēmuma specifikai.

Vai darbam ar Tildes Jumi ir nepieciešams MS Office?

Nē, nav nepieciešams.

Tildes Jumis sistēma neatbalsta saderību ar MS Office 64 bitu versiju.

Kas nepieciešams, sazinoties ar Tildes Jumja tehnisko atbalstu?

Sazinoties ar Tildes atbalsta speciālistiem, Jums jāsniedz šāda informācija:

  • Sistēmas Tildes Jumis instalācijas atslēga (tā ir norādīta licences līgumā. Atslēgu var arī uzzināt sistēmā, atverot logu Par sistēmu Tildes Jumis).
  • Organizācija vai privātpersona, uz kuras vārda reģistrēta sistēmas Tildes Jumis licence.
  • Ja jautājums ir saistīts ar sistēmas lietošanu vai instalāciju, zvanot ieteicams atrasties pie datora, kurā konstatēta problēma.
  • Jums jāapraksta problēma un informācija par sistēmas lietošanu.
  • Jānosauc izmantotā operētājsistēma (Windows Vista/7/10 utt.).
  • Jāzina sistēmas Tildes Jumis versija, ar kuru strādājat.
  • Jautājums vai problēmas apraksts, ieskaitot ekrāna paziņojuma precīzu tekstu, un jūsu veiktās darbības problēmas konstatēšanas brīdī.
  • Informācija par to, kā jūs rīkojāties, mēģinot atrisināt problēmu.
  • Ja sazināties pa e-pastu, precīzi un sīki aprakstiet jautājumu vai problēmu, atbildot uz iepriekš minētajiem jautājumiem. Laukā Tēma (Subject) ieteicams īsi formulēt problēmas būtību.

Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?

Jā, Tildes Jumja maksas versijām apkalpojamo uzņēmumu skaits nav ierobežots.

Vai mani klienti var attālināti pieslēgties Jumim un paši ievadīt datus programmā?

Jā, to var izdarīt, ja pakalpojumu sniedzējs ir noslēdzis speciālu līgumu ar SIA Tilde, kā arī Jumis PRO lietotāji.

Vai Jumi var izmantot viesnīcu un viesu namu uzskaitei vai, piemēram, autoservisu darba uzskaitei?

Jumi var savietot ar sadarbības partneru izveidotajiem risinājumiem

Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?

Kā izveidot jaunu datu bāzi?

Datu bāzi var izveidot datorā, kurā ir instalēts datu serveris.

Apraksts

Vai Tildes Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?

Tildes Jumis nodrošina grāmatvedības uzskaiti divkāršā ieraksta sistēmā.

Tildes Jumja risinājumi ir paredzēti dažādu nozaru uzņēmumiem un ir īpaši piemēroti:

  • jebkuras nozares uzņēmumiem, kuros jāautomatizē grāmatvedības procesi;
  • grāmatvedības ārpakalpojumu uzņēmumiem;
  • mazumtirdzniecības uzņēmumiem;
  • pakalpojumu sniedzējiem;
  • naftas produktu tirgotājiem;
  • koku produktu tirgotājiem.